Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη της ιστορίας, της φιλοσοφίας και της κοινωνιολογίας του δικαίου. Ειδικότερα, ο συγκεκριμένος επαγγελματίας ασχολείται με τη μελέτη της Ελληνικής Πολιτικής και Συνταγματικής Ιστορίας, εμβαθύνοντας σε συγκεκριμένες περιόδους της ιστορίας του πολιτεύματός μας και διερευνώντας διάφορα συνταγματικά προβλήματα. Επίσης, εξετάζει τις σχέσεις των νομικών προβλημάτων της λειτουργίας του πολιτεύματος με το πολιτικό τους υπόβαθρο. Δίνει έμφαση στη πλειονότητα των δικαίων στον ελλαδικό χώρο και αναζητά με συστηματικό τρόπο πηγές των αρχαίων ελληνικών δικαίων, προκειμένου να ανακαλύψει στοιχεία για τις μορφές αρχαίων πολιτευμάτων και τους χαρακτηριστικούς θεσμούς της πόλεως - κράτους. Ακόμη, είναι δυνατόν να ασχολείται με το δημόσιο και ιδιωτικό Ρωμαϊκό Δίκαιο και την ιστορική εξέλιξη των πολιτειακών θεσμών του ρωμαϊκού κράτους κατά τους δημοκρατικούς και αυτοκρατορικούς χρόνους, αλλά και τους θεσμούς των ευρωπαϊκών λαών στο πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον, εφόσον ενδιαφέρεται για τη φιλοσοφία και τη μεθοδολογία του δικαίου μελετά έννοιες όπως δίκαιο και ηθική, νομικός θετικισμός, δίκαιο και γλώσσα, ερμηνεία του νόμου, κάλυψη κενών και δικαστική δικαιοπλασία κ.ά. Δίνει ιδιαίτερη σημασία και έμφαση στην ιστορική εξέλιξη της φιλοσοφίας του δικαίου μελετώντας τη ζωή και το έργο μεγάλων φιλοσόφων, όπως είναι οι σοφιστές, ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης, οι στωικοί, ο Αυγουστίνος, ο Θωμάς Ακινάτης ή ο Hobbes, ο Locke, ο Rousseau, ο Kant και ο Hegel. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ενασχόληση με τη σύγχρονη αντιπαράθεση γύρω από τη δικαιοσύνη και τη γενική θεωρία των κανόνων δικαίου. Όταν ο δικηγόρος έχει ειδικευτεί στην Κοινωνιολογία του Δικαίου ενδιαφέρεται, μελετά και αντιμετωπίζει το δίκαιο ως φαινόμενο της κοινωνικής ζωής του ανθρώπου και εξετάζει τη χρησιμότητα της κοινωνιολογίας του δικαίου μέσω κυρίως της εμπειρικής έρευνας. Τέλος, αντικείμενο της εργασίας του αποτελεί η διερεύνηση των κύριων θεωρήσεων, των βασικών μεθόδων και κυρίως των αιτιών της ποικιλίας των θεωριών και μεθόδων που έχουν δημιουργήσει σημαντικές διαμάχες γύρω από την ταυτότητα της κοινωνιολογίας ως επιστήμης και τη σχέση της με τις φυσικές επιστήμες.