Αντικείμενο της εργασίας του είναι η σχεδίαση και η κατασκευή κινούμενων σχεδίων για εμπορικούς και διαφημιστικούς λόγους. Το λεγόμενο computer animation (τρισδιάστατα κινούμενα σχέδια μέσω υπολογιστή), είναι μια τεχνική που γνώρισε αλματώδη πρόοδο την τελευταία δεκαετία, αξιοποιώντας ίσως περισσότερο από κάθε άλλο τομέα της πληροφορικής την αύξηση της υπολογιστικής ικανότητας των επεξεργαστών. Έτσι, ο συγκεκριμένος ειδικός δημιουργεί τρισδιάστατα (3D) κινούμενα σχέδια με τη βοήθεια ειδικών προγραμμάτων του ηλεκτρονικού υπολογιστή που εκμεταλλεύονται την ικανότητα του ανθρώπινου ματιού να συγκρατεί στον αμφιβληστροειδή την εικόνα ακόμα και όταν αυτή έχει εξαφανιστεί από το οπτικό πεδίο. Ο δημιουργός τρισδιάστατων κινουμένων σχεδίων δεν χρησιμοποιεί πραγματικές εικόνες αλλά εικονικές προσομοιώσεις, τα λεγόμενα μοντέλα wireframe. Πρόκειται για μαθηματικές αναπαραστάσεις των ψηφιακών ηρώων, οι οποίες καθορίζουν το σχήμα τους με τη βοήθεια γραμμών ή βελών. Στη συνέχεια γίνεται επεξεργασία του μοντέλου με βάση μια τράπεζα δεδομένων. Η προσθήκη χρωμάτων και προοπτικής γίνεται σε δεύτερο στάδιο, με τη βοήθεια ειδικών προγραμμάτων σκιοφωτισμού. Παλιότερα, για να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του χρησιμοποιούσε το ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, χρώματα και βασικές τεχνικές της γραφιστικής τέχνης, ενώ τελευταία εκμεταλλεύεται τα πακέτα εφαρμογών κατασκευής εικόνας σε Η/Υ, καθώς και τον επεξεργαστή κειμένου.